1. Jak ocenia Pan/Pani telefoniczny poziom obsługi Rejestracji? a) Możliwość połączenia telefonicznego z Przychodnia Eskulap b) Troska o pacjenta w trakcie rozmowy telefonicznej c) Sprawność obsługi d) Kompetentna informacja e) Jakie są Pani/a oczekiwania? 2. Poziom obsługi pacjenta w Rejestracji Przychodni Przychodnia Eskulap? a) Czas oczekiwania do punktu rejestracyjnego b) Troska o pacjenta c) Sprawność obsługi rejestracyjnej d) Kompetentna informacja 3. Czytelność oznaczeń w Przychodnia Eskulap? a) Proszę zaznaczyć rodzaj świadczenia 4. Poziom lekarskiej opieki medycznej. a) Czy został/a Pan/i zaproszony do gabinetu przez lekarza? b) Troska o pacjenta c) Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się o umówionej godzinie? 5. W trakcie konsultacji: a) Angażowanie pacjenta do wzięcia udziału w dyskusji o swoim stanie zdrowia b) Tłumaczenie celu badań i zalecanego leczenia c) Wyjaśnienie obaw co do objawów choroby d) Objaśnienie pacjentowi na co powinien być przygotowany w trakcie badań diagnostycznych, lub leczenia szpitalnego e) Informowanie pacjenta o alternatywach i kosztach przy wyborze leczenia f) Stosunek lekarza do pacjenta g) Jakie są Pani/a oczekiwania? 6. Czy był Pan/Pani kierowany/a na badania diagnostyczne, lub pobyt szpitalny przez lekarza Przychodnia Eskulap? Jeżeli tak, to gdzie został Pan/i skierowany/a przez lekarza? 7. Poziom obsługi personelu pielęgniarskiego a) Czas oczekiwania na zabieg, badanie przed gabinetem b) Troska i życzliwość dla pacjenta c) Pielęgniarka tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu pielęgniarskiego przed jego wykonaniem d) Sprawność obsługi e) Pielęgniarki dbają o zachowanie intymności pacjenta f) Jakie są Pani/a oczekiwania? 8. Poziom obsługi techników RTG a) Czas oczekiwania na badanie przed gabinetem b) Troska i życzliwość dla pacjenta c) Technik tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu przed jego wykonaniem d) Sprawność obsługi e) Dbają o zachowanie intymności pacjenta f) Jakie są Pani/a oczekiwania? 9. Ocena Przychodni a) Dogodność terminów wizyt b) Czas oczekiwania na konsultacje przed gabinetem c) Jakość usług d) Zakres usług e) Standard wyposażenia 10. Ogólne a) Ogólna ocena Przychodni b) Co jest dla Państwa najistotniejsze? c) Co spowodowało wybór naszej Przychodni? Inne d) Jaki nowy zakres usług powinna przygotować Przychodnia? 11. Co przede wszystkim spowodowało, że wybrał/a Pan/i naszą przychodnię? 12. Jaka, nowa oferta NZOZ 01 spowodowałaby, że korzystałaby Pani/Pan częściej, lub tylko z usług Przychodnia Eskulap? 13. Czy maja Państwo uwagi, a zabrakło ich ten temat pytania w kwestionariuszu? 14. Na zakończenie prosimy Panią/Pana o ogólną ocenę opieki w Przychodnia Eskulap? 15. Prosimy również o uzupełnienie danych dotyczących informacji indywidualnych: a) Płeć kobieta mężczyzna b) Wiek do 10 lat 11-15 lat 16-21 lat 20-29 lat 30-35 lat 36-40 lat 41-50 lat 51-55 lat 56-60 lat 61-65 lat 66-70 lat 71-80 lat 81+ lat c) Wykształcenie podstawowe zasadnicze zawodowe średnie wyższe
Przepisz tekst z obrazka: * wyślij ankietę ››